sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Uusi, tyylikäs, edullinen vaaterekki

Mulla on liian pieni vaatekaappi! Tai sinänsä vaatekaappi on ihan normaalin kokoinen, mutta mun kaikki vaatteet ei mahdu sinne ja sellaista vaihtoehtoa ei ole olemassa, että mulla ois liikaa vaatteita, joten vaatekaappini on liian pieni. Työvaatteet, juhlavaatteet, ratsastusvaatteet, treenivaatteet, mökkivaatteet, "normaalit perusvaatteet" ja sitten näistä kaikista kategorioista kesä- ja talvivaatteet. Pelkästään mun perusvaatteet ja treenivaatteet vie mun kolmeovisen vaatekaapin. Juhlavaatteet on henkarissa toisessa huoneessa, ratsastusvaatteet sängyn alla isoissa bokseissa, mökki- ja olovaatteet myöskin toisessa huoneessa "kolmannessa" vaatekaapissa. 



Työpaidat ovat päivittäisessä käytössä ja kun olen töissä B2B toimistossa niin rypistyviä kauluspaitoja löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Näiden viikkaaminen kaappiin on sulaa hulluutta, ellei rakasta silittämistä aamu kuudelta. No löysin hyvän rekin Ikeasta hintaan 12,90€ ja tämän rekin korkeutta pystyy itse säätää sopivaksi.


Tässä siis pelkästään työpaitoja ja takana huiveja. Valkoiset henkarit ovat myös Ikeasta ja huivien henkarit vaateliikkeestä, jossa ystäväni työskenteli ja he antoivat niitä pois.  


Myös töissä käytettävät korut sain rekkiin kun toin Saksasta tuon mustan koruhenkarin, jossa korut nyt pysyvät sotkeutumatta esillä.



Alla myös tilaa kenkälaatikoille tai pelkästään kengille. Nyt työkengätkin löytyy helposti työvaatteiden läheltä. Säästän tässä minuutin joka aamu :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...